Türk Demek, Türkçe Demek” Yürüyüşüne Yoğun Katılım 12 Mayıs 2026, 15:40
749. Türk Dil Bayramı ve Karamanoğlu Mehmet Bey’i Anma Etkinlikleri kapsamında düzenlenen “Türk Demek, Türkçe Demek” temalı Türkçeye Saygı Yürüyüşü yoğun katılımla gerçekleştirildi. Cumhuriyet Caddesi İş Bankası önünden başlayan yürüyüş, Meydan Mahallesi Top Mevkii’nde sona erdi. Yürüyüş boyunca vatandaşlar ellerinde Türk bayrakları ve Türkçenin önemini vurgulayan pankartlarla dilimize sahip çıkma mesajı verdi. Yürüyüşe Ermenek Kaymakamı Uğur Muzaffer Çam, Ermenek Belediye Başkanımız Mustafa Bozcu, ilçe protokolü, kurum amirleri, siyasi parti temsilcileri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı. Türkçemizin korunması, yaşatılması ve gelecek nesillere aktarılması amacıyla düzenlenen yürüyüş, birlik ve beraberlik içerisinde tamamlandı.
DIĞER HABERLER
-
Bayramın En Güzel Hâli: Birlikte Olmak
28 Mayıs 2026, 18:52 -
19 MAYIS COŞKUSU FENER ALAYI İLE TAÇLANDI
20 Mayıs 2026, 09:07 -
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yılı ilçemizde coşkuyla kutlandı
20 Mayıs 2026, 09:06 -
“Biz hâlâ Bandırma Vapuru’ndayız!''
19 Mayıs 2026, 13:42 -
II. Uluslararası Sürdürülebilir Araştırmalar Bilim ve Teknoloji Ermenek Kongresi Gerçekleştirildi
13 Mayıs 2026, 18:23 -
“Ermenek” Fotoğraf Yarışması Sergisi Ziyaretçilerle Buluştu
13 Mayıs 2026, 17:36 -
749. Türk Dil Bayramı ve Karamanoğlu Mehmet Bey’i Anma Etkinlikleri Balkusan’da Coşkuyla Gerçekleştirildi
13 Mayıs 2026, 17:33 -
Türk Demek, Türkçe Demek” Yürüyüşüne Yoğun Katılım
12 Mayıs 2026, 15:40 -
Türk Dil Bayramı Etkinlikleri Karamanoğlu Mehmet Bey Türbesi Ziyaretiyle Başladı
12 Mayıs 2026, 15:39 -
İl Genel Meclis Başkanı Ali İhsan Alanlı’ya Hayırlı Olsun Ziyareti
24 Nisan 2026, 13:28

